vineri, 21 mai 2010

ecou

ecou de vis captiv
din şoaptă străvezie
în miez de şevalet
prin haos de culori
şi strigăt înfundat
de patimă tîrzie
porţi în suspin nocturn
şi larmă de scrisori.

din gîndu-ţi vrei să smulgi
o aşchie de frică
ce talpa ţine-n lut
din veacul despuiat,
în grabă să te-atingi
de zbor ce-ţi poartă pică
că-n colivie-ţi stă
cu sufletu-mpăiat.

un pas nesigur faci
pe muchie de soartă
iluzii să-mpleteşti
cu praf de pe cărări
să poţi intra din nou
cu viforul pe-o poartă
să te aşterni răspuns
pe lavă din chemări
.

4 comentarii:

  1. imi place tare mult blogul tau... spor in continuare...:) o sa mai trec pe la tine... te astept:)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine te-am găsit!
    îmi plac scrierile tale... frumos! din ultima poezie mi-a plăcut, în mod deosebit,
    "un pas nesigur faci
    pe muchie de soartă
    iluzii să-mpleteşti
    cu praf de pe cărări
    să poţi intra din nou
    cu viforul pe-o poartă
    să te aşterni răspuns
    pe lavă din chemări."
    o să revin... inspiraţie maximă!
    al tău cititor, călina s

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asteapta un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioana, calina, denisia vă mulţumesc pentru vizită. Sunt bucuroasă să vă am azi la cafea. Vă aştept şi mîine.
    denisia, vin să-mi iau premiul. Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere